ΕΡΩΤΗΣΗ (αρ. πρωτ. 5256-1/2/2012)
Προς: Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Θέμα: Προγράμματα Εργατικής Εστίας
Πρόσφατα εκδόθηκε η εγκύκλιος που αφορά τα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού και κοινωνικών παροχών της Εργατικής Εστίας. Με λύπη μας διαπιστώσαμε ότι στις παροχές κουπονιών βιβλίων υπάρχει καθολική μείωση, καθώς επίσης και στα προγράμματα διακοπών η μείωση φτάνει το 50%. Οι διανυχτερεύσεις από 7 γίνονται πλέον 5. Αυτό ήταν επόμενο, αφού στον προϋπολογισμό του 2012,
υπάρχει μείωση του κονδυλίου για την Εργατική Εστία κατά 30%. Δυστυχώς, όπως και πέρυσι, πιθανόν να μη γίνει αντιληπτή αυτή η υποχρηματοδότηση, διότι τον μαγικό αριθμό των 100 ημερομισθίων ελάχιστοι συμπολίτες μας είναι σε θέση να τον καλύψουν. Έτσι, λόγω του ότι δεν υπάρχουν δικαιούχοι βάσει της εγκυκλίου, δεν γίνεται εμφανής η τραγική αυτή περικοπή.
Εκπροσωπώντας κοινοβουλευτικά τους νομούς Καστοριάς και Γρεβενών, όπου η πραγματική ανεργία αγγίζει το 50%, διερωτώμαι πόσοι συμπολίτες μου τελικά θα έχουν τον απαιτούμενο αριθμό ενσήμων, για να συμμετέχουν στα προγράμματα της Εργατικής Εστίας. Επίσης τα τουριστικά καταλύματα της περιοχής μου, θα δεχτούν σοβαρό πρόσθετο πλήγμα στο εισόδημά τους, μιας και η κατάσταση ανά την επικράτεια δεν είναι πολύ καλύτερη, ώστε να μπορέσουν πολίτες άλλων περιοχών να μας επισκεφτούν μέσω των προγραμμάτων.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
1. Σκοπεύετε να παρέμβετε, έτσι ώστε ο απαιτούμενος αριθμός ενσήμων να γίνει τουλάχιστον 50;
2. Θεωρείτε σώφρονα τη διακοπή παροχής κουπονιών βιβλίων, όταν υπάρχουν οικογένειες που αδυνατούν πλέον να καλύψουν τις ανάγκες θέρμανσής τους;
3. Πότε επιτέλους θα ξεκινήσει στην Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας το πρόγραμμα Κοινωνικής Εργασίας «Λευκών και Πράσινων θέσεων», που θα δώσει έστω μια μικρή ανάσα σε κάποιους από τους πολίτες της περιοχής;
Ο ερωτών Βουλευτής
Ζήσης Τζηκαλάγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου