Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Σύμβουλος Επικοινωνίας της ΝΔ για τα Νέα Μέσα, η κα Δέσποινα Μπακάλη

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟΦΑΣΗ
 
Με απόφαση του Αναπληρωτή Εκπροσώπου Τύπου και Διευθυντή Γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργου Μουρούτη,
ορίζεται σύμβουλος Επικοινωνίας για τα Νέα Μέσα, η κυρία Δέσποινα Μπακάλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: