Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Π.ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: "ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΗΜΟ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΓΛΟΙ"



Διερωτώμαι, γιατί ο Πρωθυπουργός κ. Λ. Παπαδήμος, όταν η Τρόικα μας ζητά να παραβιάσουμε την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας ως προς τα κατώτατα όρια αμοιβών και τον 13ο και 14ο μισθό, δεν αντιτάσσει το αυτονόητο: Καμία Τρόικα δεν μπορεί ν’ απαιτήσει κάτι τέτοιο, με βάση τις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας 98/1949, 151/1978 και 154/1981 που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ευρωπαϊκού δικαίου.
Και θα περίμενα ο κ. Λ. Παπαδήμος και η Κυβέρνησή του να κάνουν, τουλάχιστον,
αυτό το οποίο βλέπουμε να κάνουν για την Ελλάδα π.χ. Γερμανοί και Άγγλοι Ευρωβουλευτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: