Σε ... τροχιά δήλωσης ανάλογης με εκείνης της Λίζας Βόζεμπεργκ βρίσκεται ο Γιώργος Βλάχος όπως ανέφερε χθες το βράδυ στο parapolitika.gr.
"Ο Σαμαράς απηύθυνε προσκλητήριο ενότητας και αγώνα και είμαι υποχρεωμένος να ανταποκριθώ" επεσήμανε ο μέχρι σήμερα διαγραφείς από τη Νέα Δημοκρατία βουλευτής.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η δήλωση θα είναι
προφορική και πολύ πιθανόν να γίνει έως τα τέλη της εβδομάδας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου