Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Η ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΑΡΑΚΗ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Tην... δική του δημοσκόπηση έκανε ο Νότης Μηταράκης σήμερα το πρωί στα Πατάσια. Τα... αποτελέσματα ήτασν άκρως θετικά για την ΝΔ σύμφωνα με τα όσα είπε ο γαλάζιος πολιτευτής μιλώντας στον ΣΚΑΪ:
«Σήμερα το πρωί περπάτησα για πάρα πολλή ώρα στην Πατησίων και συνομίλησα με πολλούς καταστηματάρχες αλλά και περαστικούς. Το κλίμα για τη Νέα Δημοκρατία είναι θετικό και θεωρώ ότι θα πάρουμε την αυτοδυναμία για να μπορέσει να κυβερνηθεί ο τόπος. Είναι λογικό
να υπάρχει κόσμος με απογοήτευση, είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες, αλλά πιστεύω ότι τελικά οι πολίτες θα  επιληφθούν ώστε να υπάρξει λύση για τον τόπο…»

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/206417/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: