Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΗΝ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ



Στη Θεσσαλονίκη θα περάσει τις ημέρες του Πάσχα ο Κώστας Καραμανλής και η οικογένειά του κι αυτό γιατί, θέλει να συνδυάσει το ταξίδι των εορτών με τις επαφές που έχει προγραμματίσει με τοπικά στελέχη.
Ο πρώην πρωθυπουργός θα είναι υποψήφιος στην Α’ Θεσσαλονίκης και αυτό αποτελεί μια ακόμη έμπρακτη συμπαράσταση στον Αντώνη Σαμαρά και στη Νέα
Δημοκρατία.
Στ.Νοβ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: