Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς είχε, σήμερα, συνάντηση στα Κεντρικά Γραφεία του Κόμματος με τον πρόεδρο κ. Γ. Γκροσομανίδη και τα μέλη του προεδρείου της ΑΧΕΠΑ, που επισκέπτονται την Ελλάδα.
Στη συνάντηση μετείχαν ο Γραμματέας Απόδημου Ελληνισμού της Νέας Δημοκρατίας καθηγητής κ. Τάκης Σκανδαλάκης και ο Αναπληρωτής Γραμματέας κ. Α. Τσατσούλης.
Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ανέπτυξε την οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, ζήτησε τη συμπαράσταση της μεγάλης αυτής Ελληνοαμερικανικής Ομογενειακής Οργάνωσης. Τους συνεχάρη για το έργο που επιτελούν και τους ευχαρίστησε για όσα προσφέρουν στον Τόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου