Αναγνώστες

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ναι σε debate από ΝΔ

Δεν έχει εισαχθεί τίτλος
Στο μοντέλο των εκλογών του 2009 ως προς τις τηλεοπτικές αναμετρήσεις των πολιτικών αρχηγών στρέφεται η Λ. Συγγρού.
Στην ΝΔ δηλώνουν έτοιμοι να πράξουν ότι και πριν από 3 χρόνια, οπότε και πραγματοποιήθηκαν δυο τηλεοπτικές αναμετρήσεις: Μία ανάμεσα σε Καραμανλή και Παπανδρέου και μία με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς.
Eρωτηματικό πάντως παραμένει το τι θα γίνει με τη Δημοκρατική Αριστερά και
τους Ανεξάρτητους Έλληνες που πλέον έχουν συγκροτήσει κοινοβουλευτικές ομάδες οι οποίες όμως δεν προέκυψαν μέσα από εκλογική αναμέτρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: