Αναγνώστες

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

H ΩΡΑ ΤΩΝ ΔΙΛΗΜΜΑΤΩΝ



Με το δίλημμα "αυτοδυναμία ή ακυβερνησία" θα πορευτεί η ΝΔ, στο δρόμο προς τις κάλπες.
Τα στελέχη της Συγγρού έχουν λάβει σαφή εντολή να επικοινωνήσουν το γαλάζιο διακύβευμα , τονίζοντας την αναγκαιότητα μιας ισχυρής κυβέρνησης.
Η επιχειρηματολογια της Συγγρού αναμένεται ότι θα είναι σκληρή και θα αφορά στην προοπτική να κυβερνηθεί η χώρα από «τη μοναδική σταθερά του
πολιτικού συστήματος» όπως λένε στην ΝΔ.
Παράλληλα θα τονιστεί η προοπτική επιμέρους διαπραγμάτευσης ορισμένων όρων του μνημονίου, κάτι για το οποίο γίνεται ήδη ιδιαίτερη προετοιμασία στο οικονομικό επιτελείο του κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: