Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ


Σκληρή γλώσσα κατά της ΝΕΤ χρησιμοποίησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, ενώ απείλησε να προσφύγει ακόμα και στην ΕΣΗΕΑ.

Ο κ.Κεδίκογλου χαρακτήρισε «ανεπαρκείς» τους υπεύθυνους σύνταξης της Δημόσιας Τηλεόρασης γιατί έχασαν ειδήσεις από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Ο κ.Κεδίκογλου αναφέρθηκε στη μη μετάδοση αγώνα του Ηλία Ηλιάδης στο Τάε Κβο Ντο, αλλά και στο
ότι η δημόσια τηλεόραση δεν μετέδωσε την είδηση ότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Δένδιας αποσύρει αστυνομικούς από τα γραφεία και τους αποστέλλει στους δρόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: