Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Συνάντηση Παναγιωτόπουλου με τον Βρετανό πρεσβευτή στην Αθήνα


Θέματα συνεργασίας στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και διμερή θέματα που αφορούν στις σχέσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Μεγάλη Βρετανία συζήτησαν σήμερα το μεσημέρι ο υπουργός Εθνικής Αμύνης Πάνος Παναγιωτόπουλος με τον πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας στην Αθήνα Ντέιβιντ Λάντσμαν, ο οποίος συνοδευόταν και από τον Ακόλουθο Άμυνας της χώρας του, Συνταγματάρχη Τόνι Μόρφετ.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του υπουργού και
εντασσόταν στον κύκλο των εθιμοτυπικών συναντήσεων γνωριμίας με τους πρεσβευτές που είναι διαπιστευμένοι στην Αθήνα και ο οποίος ξεκίνησε λίγες μέρες μετά την ανάληψη των νέων του καθηκόντων. Ιδιαίτερα εξετάστηκαν θέματα που αφορούν την προστασία των θαλασσίων οδών επικοινωνίας από τους πειρατές, καθώς και οι δύο πλευρές είναι ναυτικές χώρες με έντονο ενδιαφέρον τόσο για το Πολεμικό όσο και για το Εμπορικό τους Ναυτικό.

Λ.Σ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: