Αναγνώστες

Παρασκευή 3 Αυγούστου 2012

Δ. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ: «ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ»


«Η Συρία πρέπει να πάρει το δρόμο του εκδημοκρατισμού» ανέφερε ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Αβραμόπουλος στη Βουλή, ξεκαθαρίζοντας ότι το καθεστώς του Ασαντ «έχει κλείσει το βίο του και πρέπει να αποχωρήσει».

Ειδικότερα, ο κ. Αβραμόπουλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του κ. Ανδρέα Λοβέρδου, επισήμανε ότι απαιτείται πολιτική λύση για το πρόβλημα της Συρίας, ενώ διαβεβαίωσε ότι θα προστατευτούν
οι Ελληνες και γενικότερα ο χριστιανικός πληθυσμός της περιοχής.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός Εξωτερικών ανέφερε: «Η κατάσταση των μειονοτήτων στην Συρία και ιδιαίτερα των ομόθρησκων μας απασχολεί… Το υπουργείο έχει προχωρήσει σε γραπτές και προφορικές ενημερώσεις προς τους Ευρωπαίους εταίρους, προειδοποιώντας για την κατάσταση των Χριστιανών στη Συρία, οι οποίοι δεν επιθυμούν την εμπλοκή τους στις εχθροπραξίες».

Σημείωσε ότι η πρεσβεία ήταν σε συνεχή επικοινωνία με τους Ελληνες της Συρίας «σε περίπτωση που απαιτούνταν εσπευσμένη αποχώρηση». Εξήγησε ότι «λόγω της δραματική επιδείνωσης της κατάστασης στη χώρα αποφασίστηκε η αναστολή λειτουργίας της εκεί πρεσβείας, όμως τα προξενεία παραμένουν σε λειτουργία».

Πέραν αυτών, ο κ. Αβραμόπουλος σημείωσε ότι η κρίση έχει «αποδυναμώσει» και τη διεθνή παρουσία της Ελλάδας γι αυτό και απέστειλε εγκύκλιο προς τις διπλωματικές αρχές, προκειμένου «να ενεργοποιηθούν και να δώσουν την μάχη προβολής της χώρας μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: