Συνάντηση είχε την Τετάρτη 01/08/2012 το πρωί,η Βουλευτής Καστοριάς κ. Μαρία Αντωνίου,με τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ,ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ ,ο πρόεδρος της ΕΑΣ Καστοριάς,ο πρόεδρος της ΑΓΡΟΚΑ και αντιπρόσωποι των φασολοπαραγωγών της Π.Ε. Καστοριάς.
Θέμα της συνάντησης ήταν,οι ζημιές που υπέστησαν οι παραγωγοί φασολιών από τον φετινό καύσωνα.
Κατά την διάρκεια της συνάντησης,συμφωνήθηκε, ο ΕΛΓΑ,την Πέμπτη 02/08/2012 να προχωρήσει σε ανακοίνωση για τις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν,ενώ από
τις 10/08/2012,θα ξεκινήσει η διαδικασία εκτίμησης των ζημιών.Μετά το τέλος της συνάντησης ,η κ. Αντωνίου δήλωσε :
«Η συνάντηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα.Έγινε αντιληπτό και από τον Υφυπουργό και από τον ΕΛΓΑ,
το μέγεθος της καταστροφής και η ανάγκη αποζημίωσης των φασολοπαραγωγών,ενώ πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι απαιτούμενες διαδικασίες.Θα παρακολουθούμε από κοντά το θέμα, ώστε το συντομότερο δυνατό,να προχωρήσει ο ΕΛΓΑ, στις αποζημιώσεις των φασολοπαραγωγών.
το μέγεθος της καταστροφής και η ανάγκη αποζημίωσης των φασολοπαραγωγών,ενώ πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι απαιτούμενες διαδικασίες.Θα παρακολουθούμε από κοντά το θέμα, ώστε το συντομότερο δυνατό,να προχωρήσει ο ΕΛΓΑ, στις αποζημιώσεις των φασολοπαραγωγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου