Άριστες εντυπώσεις άφησε στο ντεμπούτο του ως κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατιας ο Μάκης Βορίδης βάζοντας στη θέση του Λοβέρδο και Διαμαντοπούλου.
Ο κ.Βορίδης αφού είπε ότι η Νέα Δημοκρατία δεν έχει υποχωρήσει στο παραμικρό, φωτογραάφισε το δίδυμο των πρώην υπουργών του ΠΑΣΟΚ οι οποίοι αντιδρούν στο νομοσχέδιο Αρβανιτόπουλου, λέγοντας: "Όσοι φωνάζουν σήμερα, δεν έκαναν τίποτα εδώ και ένα χρόνο ως εκπρόσωποι της εκτελεστικής εξουσίας για να εφαρμοστεί ο νόμος".
Στη συνέχεια μάλιστα ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ απευθύνθηκε στον κ. Αρβανιτόπουλο
προτρέποντάς τον να δείξει ως Υπουργείο για την εφαρμογή του νέου νόμου την ίδια αποφασιστικότητα που έδειξε η κυβέρνηση στο θέμα της Χαλυβουργίας. "Είναι το απευκταίο, το έσχατο σενάριο, η πιο ακραία λύση η μέθοδος της καταστολής, αλλά αν είναι η μόνη λύση για να εφαρμοστεί ο νόμος θα πρέπει να γίνει και αυτό" είπε ο κ.Βορίδης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου