Αναγνώστες

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ


«Όποιος έχει τα γένια, έχει τα χτένια» τόνιζα συνεργάτες του προέδρου του ΠΑΣΟΚ κ. Ευάγγελος Βενιζέλος μετά το τέλος της συνάντησης των τριών αρχηγών που στηρίζουν την κυβέρνηση.

Στις δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Ευάγγελος Βενιζέλος είπε πως όλες αυτές τις μέρες έκανε μεγάλη προσπάθεια στην κατεύθυνση της στρατηγικής να τεθεί το ζήτημα της παράτασης της
δημοσιονομικής προσαρμογής.

Ο κ. Βενιζέλος είπε πως επιδίωξε αα αποφευχθεί νέο κλίμα περικοπών σε μισθούς και επιδόματα, το οποίο θα καταστήσει υφεσιακά έτη 2013 - 2014

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ επέμεινε να παραμείνει κοινός παρανομαστής όσα είχαμε πει προεκλογικά. Επίσης υπογράμμισε ότι ήδη στάλθηκε το μήνυμα ότι αντιδρούν οι δύο μικρότεροι εταίροι. Ανέφερε ότι έγινε στόχος
προσωπικών επιθέσεων, κάτι που χαρακτήρισε χυδαίο και ανιστόρητο. Η χώρα παρέμεινε στο ευρώ γιατί κάποιοι άνθρωποι σηκώσαμε το βάρος, πρόσθεσε ενώ στάλθηκε στην ανάγκη η κυβέρνηση να ολοκληρώσει την
τετραετία.

Εφ’ όσον ο πρωθυπουργός θεωρεί ότι πρέπει να ληφθούν τα μέτρα των 11,5 δισ. ευρώ και αυτό το γεγονός θα το επιτρέψει στη συνέχεια να συζητήσει διεθνώς πρώτα, ο ίδιος ο κ. Βενιζέλος είναι αναγκασμένος, όπως είπε,
να δεχτεί την εκτίμηση του γιατί αυτός έχιε την ευθύνη των εκλογών και
περιμένει τα αποτελέσματα.

«Δεν θα οδηγήσουμε τη χώρα σε εκλογές», είπε ο κ. Βενιζέλος και πρόσθεσε ότι το ΠΑΣΟΚ θα τιμήσει τη συμφωνία προγραμματικής σύγκλησης

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ περίγραψε τι πρέπει να γίνει στο εξής:

1) να μην περιλαμβάνονται μέτρα άδικα
2) το πακέτο 11,5 πρέπει να συνοδεύεται με μέτρα για την ρευστότητα,
μέτρα για έλεγχο των τιμών και τους ανέργους.
3) η Τρόικα να εισηγηθεί την παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής
4) να συμφωνηθεί η γρήγορη καταβολή των δόσεων για να πέσει χρήμα στην αγορά
5) να αναγνωριστεί από εταίρους ότι η Ελλάδα έχει κάνει πρωτοφανή
προσπάθεια προσαρμογής, να σταλεί άλλο μήνυμα διεθνώς από εταίρους για
την Ελλάδα.
6) να ανοίξει ο δρόμος για την ένταξη της Ελλάδας στις ρυθμίσεις που
αποφάσισε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο τον Ιούνιο.

Φώτης Κουβέλης: Να προστατεύσουμε τους αδύνατους

Η προγραμματική σύγκλιση των τριών δυνάμεων που στηρίζουν την κυβέρνηση ισχύει στο ακέραιο, δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, κ. Φώτης Κουβέλης, εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου αμέσως μετά την συνάντηση των τριών πολιτικών αρχηγών.

Ο κ. Κουβέλης είπε επίσης ότι θα υπάρξει πρόταση για τα 11,5 δισ. ευρώ, ενώ τόνισε ότι κοινή επιλογή των τριών πολιτικών αρχηγών είναι να υπάρξει η ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση των κοινωνικά αδύναμων στρωμάτων.

«Συζητήσαμε για τα κεφάλαια και όχι κωδικό προς κωδικό τα μέτρα. Είναι κοινή επιλογή να υπάρξει η ελάχιστη δυνατή επιβάρυνση των αδυνάτων» είπε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ.

Τέλος, ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ επισήμανε ότι «η πρόταση από τη μεριά της ελληνικής κυβέρνησης αναφορικά και με την αναμενόμενη έκθεση της τρόικα περί τα τέλη Σεπτεβρίου, σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει υποστολή της προσπάθειας που γίνεται για την χρονική επιμήκυνση της δημοσιονομικής προσαρμογής αλλά και την συνολική διαπραγμάτευση προκειμένου να έχουμε αποδέσμευση από τους επαχθείς όρους του μνημονίου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: