Με 163 «ναι» και 101 «όχι» ψηφίστηκε το νομοσχέδιο με τις αλλαγές στην Παιδεία. Έξι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ καταψήφισαν το νομοσχέδιο μεταξύ των οποίων και ο πρώην πρωθυπουργός. Οι υπόλοιποι πέντε είναι οι κ.κ. Ανδ. Λοβέρδος, Μ. Χρυσοχοϊδης, Χρ.Αηδόνης, Γ.Ντόλιος και ο Συμεών Κεδίκογλου.
Μεταξύ άλλων ο νέος νόμος προβλέπει:
-Η ευθύνη για την διενέργεια των εκλογών περνάει στις πρυτανικές
τους αρχές, οι οποίες πρέπει να εκλέξουν τα νέα Συμβούλια Διοίκησης, ενώ έχουν τη δυνατότητα επιστολικής ψήφου για να αποφύγουν τυχόν επεισόδια και διαμαρτυρίες. Κατόπιν αυτού θα λυθεί το θέμα της χρηματοδότησης των ΑΕΙ για τους επόμενους μήνες.-Οι ακαδημαϊκές αρμοδιότητες που είχαν τα Συμβούλια Διοίκησης με τον νέο νόμο περνούν στις Συγκλήτους τους, ενώ τα Συμβούλια θα έχουν τις υπόλοιπες διοικητικές αρμοδιότητες των ΑΕΙ.
-Ο Κοσμήτορας των Σχολών στα πανεπιστήμια δεν θα διορίζεται αλλά θα εκλέγεται από τα μέλη ΔΕΠ μεταξύ υποψηφίων από λίστα που θα συντάσσεται από τα μέλη των Συμβουλίων Διοίκησης όταν αυτά εκλεγούν. Ο,τι δηλαδή ισχύει και για την εκλογή πρυτάνεων που θα εκλέγονται από τους διδάσκοντες μεταξύ τριών ατόμων που θα προτείνουν τα Συμβούλια.
-Τα τμήματα των ΑΕΙ διατηρούν όλες τις αρμοδιότητές τους σε ακαδημαϊκό επίπεδο αλλά διοικητικά θα ανήκουν στις σχολές των ΑΕΙ.
Επίσης, το υπουργείο Παιδείας προτίθεται να αυξήσει το ωράριο διδασκαλίας των καθηγητών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου