Εκνευρισμένος εμφανίζεται ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, με κάποιους υπουργούς της κυβέρνησής του, οι οποίοι μάλιστα ανήκουν και στο κόμμα του, όπως γράφει σήμερα η εφημερίδα "Το Ποντίκι".
Οπως λένε συνεργάτες του κ. Σαμαρά, ορισμένοι αντιστέκονται στην εφαρμογή των μέτρων που πρέπει να πάρουν. Ο πρωθυπουργός συνομίλησε με όλους τηλεφωνικά και τους προειδοποίησε ότι δεν υπάρχει λεπτό για χάσιμο, αφού η τρόικα περιμένει έμπρακτες
αποδείξεις. Μάλιστα, έδωσε στον υπουργό Επικρατείας και μια λίστα με εκείνους που θεωρούνται επιρρεπείς στη... διολίσθηση, ζητώντας του να έρχεται καθημερινά σε επαφή μαζί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου