Αναγνώστες

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

To όραμα της Όλγας για τον ελληνικό τουρισμό


Δεν έχει εισαχθεί τίτλος
Συνέντευξη παραχώρησε η υπουργός Τουρισμού στο ΑΜΠΕ στην οποία εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξη για την εξέλιξη της φετινής τουριστικής περιόδου αφού όπως δήλωσε "θα μπορέσουμε τελικά να κινηθούμε κοντά στα περυσινά επίπεδα"..

Η Όλγα Κεφαλογιάννη θεωρεί ότι είναι εφικτό να αντιστραφεί σε μεγάλο βαθμό το αρνητικό κλίμα που επικρατούσε για τη χώρα τα τελευταία δυόμισι χρόνια, προκειμένου η Ελλάδα να έχει μια καλύτερη αφετηρία εκκίνησης για την επόμενη τουριστική χρονιά.

Στη συνέντευξη η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέλυσε το όραμα που έχει για τον ελληνικό τουρισμό και τις
προοπτικές ανάπτυξής του. Κύριοι άξονες στη νέα σελίδα του τουρισμού είναι η άμβλυνση της εποχικότητας, η οποία αποτελεί μεγάλη πρόκληση, και ο επαναπροσδιορισμός του αναπτυξιακού μοντέλου.

Συγκεκριμένα δήλωσε:

"Να εμπλουτισθεί, να γίνει πιο ανταγωνιστικός σε υποδομές και υπηρεσίες, να ανακτήσει τη θετική φήμη του και να επεκταθεί χρονικά. Η άμβλυνση της εποχικότητας, αποτελεί μεγάλη πρόκληση και κάθε ενέργεια που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση αποτελεί ένα κερδισμένο στοίχημα για τον ελληνικό τουρισμό. Για να την πετύχουμε, θα πρέπει να αναπροσδιορίσουμε ποιο αναπτυξιακό μοντέλο θέλουμε. Το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» δεν αντιπροσωπεύει πλέον όλο το εύρος του τουριστικού μας προϊόντος. Υπάρχουν πολλές επιπλέον δυνατότητες, σε πολλές ειδικές μορφές τουρισμού, που με τις κατάλληλες ενέργειες θα μπορέσουν να αναπτυχθούν, επιμηκύνοντας την τουριστική περίοδο. Αυτό θα ωφελήσει σε τεράστιο βαθμό όχι μόνο τον κλάδο, αλλά την οικονομία μας συνολικά, δημιουργώντας επιπλέον θέσεις εργασίας και ευκαιρίες εισοδήματος."

Δεν υπάρχουν σχόλια: