Πυρά στον Αλέξη Τσίπρα εξαπέλυσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου τονίζοντας ότι επικαλείται το ιστορικό «ΟΧΙ» του Ελληνικού λαού για να δικαιολογήσει τα δικά του ΟΧΙ.
«Ο κ. Τσίπρας επικαλείται το ιστορικό «ΟΧΙ» του Ελληνικού λαού για να δικαιολογήσει τα δικά του ΟΧΙ. Το ΟΧΙ στην Ευρώπη, το ΟΧΙ στο ευρώ και το ΟΧΙ στην ενότητα του Ελληνικού λαού. Το ΟΧΙ σε όλα! Που είναι ΝΑΙ στην απομόνωση της Ελλάδας, ΝΑΙ στην εξαθλίωση στην οποία θα οδηγούσε η Πολιτική του και ΝΑΙ στη διχόνοια, που πάντα υπήρξε καταστροφική για
τον Ελληνισμό», δήλωσε ο Σίμος Κεδίκογλου.«Ο κ. Τσίπρας επικαλείται το ιστορικό «ΟΧΙ» του Ελληνικού λαού για να δικαιολογήσει τα δικά του ΟΧΙ. Το ΟΧΙ στην Ευρώπη, το ΟΧΙ στο ευρώ και το ΟΧΙ στην ενότητα του Ελληνικού λαού. Το ΟΧΙ σε όλα! Που είναι ΝΑΙ στην απομόνωση της Ελλάδας, ΝΑΙ στην εξαθλίωση στην οποία θα οδηγούσε η Πολιτική του και ΝΑΙ στη διχόνοια, που πάντα υπήρξε καταστροφική για
«Επί μήνες τώρα αντιστεκόμαστε στην κακή μοίρα που είχαν προετοιμάσει για την Ελλάδα: να τη βγάλουν από την ευρωζώνη! Ο κ. Τσίπρας έχει ως πολιτική του να υποταχθούμε στη μοίρα αυτή. Ο Ελληνικός λαός δεν θα του κάνει το χατίρι…», συμπλήρωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου