Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/10/6348481168665538287E95C16DD0591D7C947B1D1F7CFCE8E1.jpg
Αποστάσεις πήρε η ΔΗΜΑΡ για άλλη μια φορά από κυβερνητικό νομοσχέδιο. Συγκεκριμένα, πρόκειται για την κύρωση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για τα Κέντρα Πρώτης Υποδοχής και τις Εγκαταστάσεις Κράτησης Αλλοδαπών. Κατά την ονομαστική ψηφοφορία που προκάλεσε η «Χρυσή Αυγή» οι παρόντες βουλευτές της ΔΗΜΑΡ επέλεξαν το «παρών». Επί συνόλου 262 ψηφισάντων
υπέρ του νομοσχεδίου τάχθηκαν 149 βουλευτές ενώ 99 «κατά» και 14 βουλευτές της ΔΗΜΑΡ δήλωσαν «παρόντες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: