Αναγνώστες

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΛ ΤΟΜΣΕΝ: ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ «ΒΓΑΙΝΕΙ»


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/10/634847684672992578FCCF4560EA8A076C044043EE25CB0094.jpg


«Έχετε δίκιο. Το πρόγραμμα δεν βγαίνει. Να πάμε στο Eurogroup και να το ομολογήσουμε» φέρεται να είπε ο εκπρόσωπος του ΔΝΤ, Πολ Τομσεν κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε την Δευτέρα με υπουργό Οικονομικών και τον Πρωθυπουργό. Διαβάστε αναλυτικό ρεπορτάζ από το protothema.gr
Σύμφωνα με όσα καταγράφονται στη στήλη «Μικροπολιτικός» στην εφημερίδα «Τα Νέα» ο επικεφαλής της Τρόικα εμφανίστηκε εμφανώς πιο ήπιος και διαλλακτικός, ενώ δεν δίστασε να παραδεχτεί ότι το πρόγραμμα που ακολουθεί μέχρι σήμερα η χώρα δεν βγαίνει ως έχει.
Υπενθυμίζεται πως το ΔΝΤ φαίνεται να βρίσκεται σε διαμάχη με τη Γερμανία και τους ευρωπαίους εταίρους σχετικά με τη βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Το Ταμείο υποστηρίζει πως το χρέος δεν είναι βιώσιμο και η Έκθεση Αξιολόγησης θα πρέπει να είναι πιο ειλικρινής όσον αφορά την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. 
 
 
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/336480/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: