"Δεν υπάρχει εμπλοκή με την τρόικα" επαναλαμβάνουν από νωρίς σήμερα το πρωί κυβερνητικές πηγές, παίρνοντας κομψά αλλά εμφανώς αποστάσεις από χθεσινοβραδινές διαρροές του οικονομικού επιτελείου.
Στο Μεγαρο Μαξίμου ο κ. Σαμαράς έχει ζητήσει να κρατηθούν χαμηλοί τόνοι, επισημαίνοντας ότι η διαπραγμάτευση σε υψηλό επίπεδο πραγματοποιείται εδώ και αρκετό καιρό. Κυβερνητικά στελέχη μάλιστα χαρακτηρίζουν τις συζητήσεις του κ. Σαμαρά με ευρωπαίους αξιωματούχους και ομολόγους του "διαρκείς" και "παράλληλες" ως προς τις
διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των δανειστών μας στην Αθήνα.
Όπως πληροφορείται μάλιστα το parapolitika.gr ο πρωθυπουργός θα έχει σήμερα νέο κύκλο επαφών με ξένους αξιωματούχους, αρχής γενομένης από τις Βρυξέλλες.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/336683/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου