Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΒΟΜΒΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/10/papak44.JPG
Βόμβα εξαπέλυσε πριν από λίγο Γιώργος Παπακωνσταντίνου ο οποίος καταθέτει στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής για το θέμα της λίστας Λαγκάρντ. Ο Παπακωνσταντίνου ομολόγησε ότι έχασε τη λίστα καθώς «Έδωσα αντίγραφο σε στικάκι στον Διώτη. Το πρωτότυπο το έδωσα για φύλαξη στο γραφείο μου και δεν ξέρω πού είναι; Λυπάμαι» Να σημειωθεί ότι λίγο πριν ο κ. Παπακωνσταντίνου εξαπέλυε νέα επίθεση προς τον κ. Διώτη λέγοντας: «Κακώς έδωσε τα στοιχεία στον Βενιζέλο. Ο Διώτης θα έπρεπε να τα κρατήσει τα
στοιχεία και να κάνει έρευνα. Τα έδωσε στο Βενιζέλο να τα κάνει τι; Ο ίδιος έπρεπε να κάνει έρευνα αλλά δεν έκανε. Η υπηρεσιακή αυτοτέλεια του ΣΔΟΕ είναι η αρχή της λειτουργίας του».

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/351568/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: