Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΑΙΡΕΤΑΙ Η ΑΣΥΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ, ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΕΡΜΕΝΗ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2012/10/thumbnail.jpg
Την άρση τη βουλευτικής ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, Παναγιώτη Ηλιόπουλου και Γιώργου Γερμενή αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής. Ειδικότερα, από 220 ψηφίσαντες, υπέρ της άρσης των 3 βουλευτών της Χρυσής Αυγής ψήφισαν και
οι 220! Υπενθυμίζεται ότι ο Κασιδιάρης κατηγορείται για συνέργεια σε ληστεία, ενώ οι Ηλιόπουλος και Γερμενής για αντιποίηση αρχής και διακεκριμένη φθορά. 

http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/351336/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: