Την άρση τη βουλευτικής ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής, Ηλία Κασιδιάρη, Παναγιώτη Ηλιόπουλου και Γιώργου Γερμενή αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής.
Ειδικότερα, από 220 ψηφίσαντες, υπέρ της άρσης των 3 βουλευτών της Χρυσής Αυγής ψήφισαν και
οι 220!
Υπενθυμίζεται ότι ο Κασιδιάρης κατηγορείται για συνέργεια σε ληστεία, ενώ οι Ηλιόπουλος και Γερμενής για αντιποίηση αρχής και διακεκριμένη φθορά.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/351336/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου