Αναγνώστες

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΛΑΣΣΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/10/6348479191766218757EC6E61B410BDD7FC7324D383FE88EDE.jpg

Επιστολή στους αρμόδιους φορείς του θαλασσίου τουρισμού απέστειλαν οι υπουργοί Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη και ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης με την οποία τους ζητούν να καταθέσουν έως τις 11 Οκτωβρίου τις θέσεις-προτάσεις για την ανάπτυξη του κλάδου ώστε στη συνέχεια να συνταχθεί σχέδιο νόμου το οποίο θα κατατεθεί άμεσα, μέσα στον Νοέμβριο, στη Βουλή προς ψήφιση. Ο
πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού κ. Αντώνης Στελλιάτος δήλωσε στο protothema.gr: «Μετά από 7 υπουργούς μέσα σε 2 ½ χρόνια είναι η τελευταία προσπάθεια. Χαιρετίζω την προσπάθεια των Όλγα Κεφαλογιάννη και Κωστή Μουσουρούλη ώστε από κοινού με τους φορείς του κλάδου να φτιάξουν τελικά έναν νόμο αναπτυξιακό και όχι γραφειοκρατικό ούτε φορεισπρακτικό ώστε να μπορέσει το ελληνικό γιώτινγκ να ανακάμψει από το τέλμα».


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/336807/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: