Αναγνώστες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Σ. ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ


«Το ζητούμενο είναι να υπάρξει μια αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου στην κρατική τηλεόραση, σχετικά με τις έντονες ενστάσεις που προέβαλαν την Τρίτη οι κ. Βενιζέλος και Κουβέλης για τα εργασιακά. «Το βέβαιο είναι ότι προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτήν την εμπλοκή», συμπλήρωσε ο κ. Κεδίγλου και υπογραμμίζοντας το κατεπείγον της συγκυρίας τόνισε: «Πρέπει να φέρουμε το συντομότερο δυνατό αποτέλεσμα». Τέλος, απέρριψε τις αιτιάσεις ότι γίνεται συζήτηση
για δημιουργία ειδικού λογαριασμού βάσει προτάσεων του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών. «Αυτό είχε τεθεί στην προηγούμενη κυβέρνηση, εμείς ούτε που το συζητάμε», ξεκαθάρισε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: