«H συντριπτική πλειονότητα των βουλευτών, που στηρίζουν την κυβέρνηση αυτή και από τα τρία κόμματα, έχουν βάλει την αδήριτη εθνική ανάγκη πάνω από οτιδήποτε άλλο», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στο ραδιόφωνο Alpha 9,89.
«Δεν θα γυρίσουμε είκοσι χρόνια πίσω, αλλά πρέπει να αλλάξουμε την Ελλάδα. Το κρατικοδίαιτο αυτό μοντέλο της οικονομίας μας, πρέπει να αλλάξει γιατί έφθασε στο φυσικό του τέλος. Πρέπει να χτίσουμε μια μοντέρνα, ανταγωνιστική οικονομία», σημείωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Παράλληλα, αναφερόμενος στα εργασιακά, ο κ.
Κεδίκογλου υπογράμμισε ότι: «για τα εργασιακά, περιμένετε να δείτε πού θα καταλήξουν οι διαβουλεύσεις».
Όσο αφορά το φορολογικό, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επεσήμανε ότι «υπάρχει πρόθεση και θα υλοποιηθεί για ένα δίκαιο φορολογικό σύστημα που να σταματήσουν να πληρώνουν πάντα και μόνο τα συνηθισμένα υποζύγια των κρατικών εσόδων».
Αναφερόμενος στη χθεσινή δήλωση του υπουργού Οικονομικών, ο οποίος τόνισε ότι «αν δεν πάρουμε τη δόση θα πεινάσει κόσμος», ο κ. Κεδίκογλου τόνισε ότι «το βέβαιο είναι ότι έχουμε ένα πολύ σφιχτό χρονοδιάγραμμα, γιατί εμείς το θέλουμε σφιχτό».
«Το βέβαιο είναι ότι είμαστε σε μια φάση -ας μου επιτραπεί μια αγγλική έκφραση "do or die"- πρέπει να τα καταφέρουμε. Και πρέπει να τα καταφέρουμε, κυρίως, για να έχουν αντίκρισμα οι θυσίες των Ελλήνων», πρόσθεσε.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/507262/Kedikogoy-Prepei-na-allaxoyme-tin-Ellada.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου