Αναγνώστες

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Σ. ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ: ΣΗΜΕΡΑ Η ΑΥΡΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ


http://www.apospasma.gr/Portals/0/Images/outside/2012/10/6348658377992910150E692CBD35E3813CC3CBD99BD7FE1816.jpg
Καθοριστική για την επιβίωση και την επανεκκίνηση της οικονομίας χαρακτήρισε την εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου, μιλώντας στην τηλέοραση του ΣΚΑΪ. «Σήμερα ή αύριο πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία» προειδοποίησε ο κ. Κεδίκογλου, αναφερόμενος στη σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών. Μεταξύ άλλων, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος διευκρίνισε πως με την εκταμίευση της δόσης δε θα
φύγουν άλλες επιχειρήσεις από τη χώρα. «Οι δυο επιχειρήσεις που φύγανε (ΦΑΓΕ, Coca Cola Hellenic), δε φύγανε σε κανένα φορολογικό παράδεισο ή σε χώρα με καλύτερες εργασιακές σχέσεις, αλλά σε χώρες με εξασφαλισμένη ρευστότητα από το χρηματοπιστωτικό σύστημα», σημείωσε. Ο κ. Κεδίκογλου επισήμανε την ανάγκη αλλαγής του «κρατικοδίαιτου μοντέλου» στην Ελλάδα, καθώς όπως είπε, έχει φθάσει στο φυσικό του τέλος, ενώ τόνισε ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι οι άνεργοι του ιδιωτικού τομέα. Τέλος, αναφορικά με τις διαρροές βουλευτών από τον κυβερνητικό συνασπισμό κατά τη διαδικασία ψήφισης των μέτρων, δήλωσε: «Ήρθε η στιγμή να ξεκαθαρίσουμε ποιοι μπορούν και βάζουν την αδήριτη εθνική ανάγκη πάνω απ΄ όλα. Δεν είναι όλοι για τα δύσκολα» πρόσθεσε.


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/350773/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: