Με εντολή Παναγιωτόπουλου και Υπουργείου Οικονομικών
Στα 180 εκατ. Ευρώ φτάνουν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΜΤΣ), με αποτέλεσμα αυτό να μην μπορεί να εξοφλεί τις δικές του υποχρεώσεις έναντι των δικαιούχων του, κυρίως για τα έτη 2009-2012 και το ποσό αυτό αποφασίστηκε από την κυβέρνηση να εξοφληθεί τμηματικώς προς το Ταμείο εντός του τρέχοντος έτους 2013.
Τη σημαντική αυτή απόφαση για το μέλλον
του ΜΤΣ έλαβαν σήμερα, μετά τη συνεργασία που είχαν για το σκοπό αυτό, οι υπουργός και υφυπουργός Εθνικής Αμύνης, Πάνος Παναγιωτόπουλος και Παναγιώτης Καράμπελας αντίστοιχα, με τον Αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα, οι οποίοι αποφάσισαν την καταβολή του προαναφερθέντος ποσού των 180 εκατ. Ευρώ, βάσει σχετικού χρονοδιαγράμματος, με στόχο την ικανοποίηση των εκκρεμουσών οφειλών του Ταμείου φέτος.
Όπως σημείωναν σχετικώς πηγές του υπουργείου «η ως άνω ενέργεια εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής για την ταχύτερη εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου, προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας και φερεγγυότητας του καθώς και την τόνωση της ρευστότητας της αγοράς, σύμφωνα με τις οδηγίες του πρωθυπουργού».
Οι ίδιες πηγές σημείωναν επίσης ότι «Μία από τις ληξιπρόθεσμες οφειλές του ΜΤΣ αφορά στα τέκνα οικογενειών των ΕΔ, που είναι μέτοχοι – μερισματούχοι του Ταμείου και δικαιούνται το Βοήθημα Οικογενειακής Επαγγελματικής Αυτοτέλειας (ΒΟΕΑ). Το ποσό των 180 εκατ. Ευρώ περίπου, που εξασφαλίστηκε θα αποδοθεί άμεσα στα τέκνα που το δικαιούνται».
Να σημειωθεί ακόμη ότι ο αριθμός των δικαιούχων τέκνων ανέρχεται σε 12.500 περίπου.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/548263/Sto-Metochiko-Tameio-Stratoy-180-ekat-evro.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου