Πλώρη για την Περιφέρεια Αττικής έχει βάλει ο Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος , πρώην δήμαρχος Χαλανδρίου, καθώς είναι ένας απο τους δυνατούς διεκδικητές του χρίσματος της Νέας Δημοκρατίας για τις εκλογές του 2014. Ο κ. Ζαφειρόπουλος που μετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ και ήταν υποψήφιος
Ο 46χρονος πρώην δήμαρχος Χαλανδρίου πέρα από την μαχητικότητα του
στο συμβούλιο της Περιφέρειας Αττικής βρίσκεται τακτικότατα στις
Βρυξέλλες και συμμετέχει ενεργά στις συνεδριάσεις της Επιτροπής των
Περιφερειών. Την περασμένη Πέμπτη συμμετείχε στην σύνοδο του Λαικού
Κόμματος που έγινε στην Βελγική πρωτεύουσα κι αμέσως μετά ήταν βασικός
ομιλητής στην Ολομέλεια της Επιτροπής. Μαζί του και η δυναμική Ελληνική
αποστολή με τον Δημήτρη Καλογερόπουλο , την Δημήτρη Μαραβέλια, τον
Σταυρο Αρναουτάκη, τον Απόστολο Κατσιφάρα κ.α. Πάντως, ο κ.
Ζαφειρόπουλος, ο οποίος είναι γιος του αείμνηστου βουλευτή της ΝΔ Νώντα
και αδελφός του συνδικαλιστή στον δικηγορικό χώρο, Μιχάλη, προτιμά να
κρατά χαμηλούς τόνους σε σχέση με την εκλογική διαδικασία στην
Περιφέρεια την επόμενη χρονιά. Αποφεύγει τις εσωκομματικές τριβές και
δεν μιλά δημόσια για την επιθυμία του να είναι επικεφαλής του
ψηφοδελτίου που θα στηρίξει η ΝΔ, κάτι που ωστόσο θεωρείται μάλλον
βέβαιο.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/548492/Poios-proin-dimarchos-%C2%ABpaizei%C2%BB-dynata-ga-ypopsifios-Perifereiarchis-Attikis.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου