Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα ο Δημήτρης
Βαρτζόπουλος ως γενικός γραμματέας Συντονισμού της κυβέρνησης, μετά και
την ψήφιση του νομοσχεδίου με το οποίο θεσμοθετήθηκε η συγκεκριμένη
θέση.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο γαλάζιος ψυχολόγος θα έχει γραφείο στον
τέταρτο όροφο του υπουργείου Δικοικητικής Μεταρρύθμισης, μέχρι να βρεθεί
ανεξάρτητος χώρος για το στρατηγείο του.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/419451/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου