Αναγνώστες

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ο ΒΑΡΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΠΙΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ

http://www.apospasma.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/2/Dimitis-Vartzopoulos.jpgΤην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα ο Δημήτρης Βαρτζόπουλος ως γενικός γραμματέας Συντονισμού της κυβέρνησης, μετά και την ψήφιση του νομοσχεδίου με το οποίο θεσμοθετήθηκε η συγκεκριμένη θέση.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο γαλάζιος ψυχολόγος θα έχει γραφείο στον τέταρτο όροφο του υπουργείου Δικοικητικής Μεταρρύθμισης, μέχρι να βρεθεί ανεξάρτητος χώρος για το στρατηγείο του.


 http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/419451/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: