Αναγνώστες

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Ο Σαμαράς στέλνει τον Άδωνι στην Καλαμάτα


http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/2/samaras_adonis.jpg
Τι θα κάνει στην πατρίδα του πρωθυπουργού Και αντ' αυτού ο Άδωνις! Όπως διαβάουμε στον μεσσηνιακό τύπο ο βουλευτής της ΝΔ, θα κατέβει την άλλη βδομάδα στην Καλαμάτα , όπου η Δημοτική Τοπική Οργάνωση Καλαμάτας της Ν.Δ. κόβει την πίτα της στο ξενοδοχείο "Ακτή Ταΰγετος". Η παρουσία του Άδωνι στην Καλαμάτα, αποτελεί μια ακόμη απόδειξη ότι ο Σαμαράς εκτιμά τον βουλευτής της Β' ΑΘήνας, αφού τον στέλνει στο τόπο του και - μην
ξεχνάμε- και εκλογική του περιφέρεια, για να συναντηθεί και να μιλήσει με τα στελέχη της ΝΔ...


http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/548401/O-Samaras-stelnei-ton-Adoni-stin-Kalamata.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: