Αναγνώστες

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Υπάρχει δέσμευση

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtRXDmivJhnPgs1awLzUMEf9KzrcVPQgF7ZnZs5lRBPAR2KdhrbW0Cejt4xGCYNyZMn39KuHzlOd_qRQFPpYW4UeKOYBKQlM5EwzvL_RjzsOzFRtzBAITMbX6xNuIc8OMLuXlqzES0ECo/s1600/aoz1.jpg Τη δέσμευση ότι η κυβέρνηση θα τηρήσει τις προεκλογικές εξαγγελίες του Αντώνη Σαμαρά σχετικά με την ΑΟΖ εξέφρασε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος στο 1 ο Διεθνές Συνέδριο, Ενεργειακή Ασφάλεια και Αμυνα,
Μελλονπκές Στρατηγικές. 

Επίσης, τόνισε ότι o κ. Σαμαράς θα σταθμίσει τα δεδομένα, τους συσχετισμούς, ης συγκυρίες και θα υλοποιήσει τις συγκεκριμένες αποφάσεις, τη στιγμή που επιβάλλει το εθνικό συμφέρον, ενώ έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα προς την Τουρκία για τις εναέριες και θαλάσσιες παραβιάσεις... 


 http://elpidablog.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8046.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: