Αναγνώστες

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Ο Big Brother στο Μαξίμου


Τι κρύβει ο Κωδικός «Δήλος» και τι ετοιμάζει ο Σαμαράς Ένας "Μεγάλος Αδελφός" βρίσκεται και λειτουργεί στο Μαξίμου, με τον κωδικό "Δήλος". Το συγκεκριμένο πρόγραμμα όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, θα δίνει την δυνατότητα στον Σαμαρά, αλλά και σε εξουσιοδοτημένους συνεργάτες του, να χρησιμοποιήσουν τον «Μεγάλο Αδελφό» στο υπουργικό συμβούλιο και όχι μόνο. Όλες τις λεπτομέρειες για το τι ακριβώς ετοιμάζεται
να εγκαταστήσει στο Μαξίμου ο Σαμαράς, ποιοι θα έχουν πρόσβαση και τι ακριβώς θα παρακολουθούν …. διαβάστε στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορεί. 

 - See more at: http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559907/O-Big-Brother-sto-Maximoy.aspx#sthash.0Y4eWpa5.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: