Αναγνώστες

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Ο ΑΔΩΝΙΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΧΡΥΣΩΡΥΧΕΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ


Στη Χαλκιδική βρέθηκε το Σάββατο ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, για να μιλήσει στη συγκέντρωση υπέρ της επένδυσης του χρυσωρυχείου στη Χαλκιδική. «Ήρθα εδώ για να δηλώσω τη στήριξη του πρωθυπουργού στην επένδυση που θα γίνει με σεβασμό στους περιβαλλοντικούς όρους. Δε θα επικρατήσει η τρομοκρατία, αλλά η νομιμότητα» δήλωσε στα μέσα ενημέρωσης ο κ. Γεωργιάδης. Σε
σχετικό tweet κατά την αναχώρησή του ανέφερε: «Το συμφέρον του ελληνικού λαού είναι να γίνει η χώρα μας επιχειρηματικά φιλική ώστε να έρθουν επενδύσεις και να βρει δουλειά».


http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/439345/Default.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: