
Στο εμπορικό ισοζύγιο Ελλάδας Ρωσίας, στον αγροτικό τομέα και στην εισαγωγή τροφίμων αναφέρθηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σιμός Κεδίκογλου σε
συνέντευξη του στη ρωσική τηλεόραση.
Είναι πολύ σημαντικό να επεκτείνουμε τις σχέσεις μας σε όλους τους τομείς, όχι μόνο σε αυτούς της ενέργειας και του τουρισμού, αλλά και σε τομείς συμπαραγωγής, είτε στη Ρωσία είτε στην Ελλάδα, καθώς υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες συνεργασίας σημείωσε, προετοιμάζοντας το έδαφος της επικείμενης επίσκεψης του Αντώνη Σαμαρά στη Μόσχα.
http://elpidablog.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου