Στα ύψη οι τόνοι από τον αν. υπουργό Υγείας
Νέα αυστηρά μέτρα για τη διακίνηση των φαρμάκων από τις εταιρίες λαμβάνει ο Μάριος Σαλμάς στο πλαίσιο της προσπάθειας πάταξης της αισχροκέρδειας και της φοροαποφυγής από την πλευρά τους.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας παρεμβαίνοντας το πρωί στο Mega κορύφωσε τους τόνους της κριτικής του αναφέροντας ότι «η τιμωρία για τους λίγους που δεν κατάλαβαν τι συμβαίνει στη χώρα θα είναι εξοντωτική».
Επεσήμανε δε τα εξής : «Από τον επόμενο μήνα θα
παρακολουθούμε την πορεία του κάθε κουτιού φαρμάκου, εντός και εκτός της χώρας, από την στιγμή που φεύγει από την φαρμακευτική εταιρεία μέχρι τον ασθενή που το παίρνει».
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/568315/Exontotiki-timoria-ga-osoys-aischrokerdoyn-sta-farmaka.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου