Αναγνώστες

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Η κυβέρνηση "βάζει φρένο" στις Τουρκικές επιδιώξεις στη Θράκη



Επί τέλους ήρθε μία κυβέρνηση που κάποια θέματα τα επανεξετάζει και τα βάζει στη σωστή τους βάση. Βάζει φρένο στις Τουρκικές διεκδικήσεις στη Θράκη. Ο διορισμός των ιεροδιδασκάλων από την Ελληνική πολιτεία και όχι από τους κύκλους της Άγκυρας, είναι ένα καλό βήμα για να αντιληφθεί ο πρόξενος της Κομοτηνής ότι δουλειά του είναι να προωθεί την ειρηνική συνύπαρξη όλων των πλευρών και όχι να σπέρνει τον διχασμό μεταξύ Χριστιανών και Μουσουλμάνων. Με το προηγούμενο καθεστώς πολλά εκπαιδευτήρια στα πομακοχώρια και όχι μόνο, μετατρέπονταν κατά τις απογευματινές σε κέντρα τις Τούρκικης προπαγάνδας, όταν επέστρεφαν οι Έλληνες δάσκαλοι στα σπίτια τους στις πόλεις της Ξάνθης και της Κομοτηνής.Μετατρέπονταν οι αίθουσες των σχολείων σε "κρυφά" σχολειά. "Ο καλός Μουσουλμάνος είναι και καλός Τούρκος" δίδασκαν. Την απόφαση της πολιτείας μας, χαιρέτισε και ο πρόεδρος του Πανελλήνιου συλλόγου Πομάκων κ. Αχμέτ Ιμάμ . Μεταξύ των άλλων τονίζει στην μακροσκελή δήλωσή του: "Οι διαδικασίες γι αυτό το θέμα αποτελούν εσωτερικό ζήτημα της Ελληνικής δημοκρατίας και δεν έχει δικαίωμα κανένας "ξένος" παράγοντας να αναμιγνύεται. Συγχαίρουμε τους βουλευτές που δεν υπέκυψαν στις πιέσεις και στους εκβιασμούς που δέχθηκαν. Εάν η Τουρκία επιθυμεί την εκλογή των ιμάμηδων ας δώσει αυτή πρώτη το παράδειγμα στην επικράτειά της. Άλλωστε η εκλογή των ιερωμένων αντίκειται στον ισλαμικό νόμο, καθώς θα σπείρει το μίσος και τη διχόνοια ανάμεσα στους πιστούς. Η απαίτηση της Τουρκίας για εκλογές έχει πολιτικές σκοπιμότητες και στρέφονται τόσο κατά της κυριαρχίας της Ελλάδας στην Ελληνική Θράκη, όσο και κατά των Μουσουλμανικών πληθυσμών, που προσπαθεί να τους στρέψει κατά της ίδιας της πατρίδας τους. Είναι καιρός πλέον και εμείς σαν Πομάκοι να μπορούμε να αυτοπροσδιοριζόμαστε". Τί έχει να πει για όλα αυτά ο ΣΥΡΙΖΑ που πολλά από τα στελέχη του έχουν διαμετρικά αντίθετες απόψεις και δεν αναγνωρίζουν και την ύπαρξη των Πομάκων? Γιατί νοιάζονται μόνο για τους Τουρκογενείς και όχι για το σύνολο της μειονότητας? Γιατί συνειδητά ανοίγουν κερκόπορτες? Ήδη στα εθνικά θέματα ο κόσμος τους έχει αντιληφθεί για το πώς κινούνται και έχει πάψει να τους εμπιστεύεται.


http://elpidablog.blogspot.gr/2013/02/blog-post_2722.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: