Σε μυστική συνάντηση στο σπίτι του πρωθυπουργού στην Κηφισιά, το βράδυ της Πέμπτης, φαίνεται πως ελήφθη η απόφαση για την απορρόφηση των υποκαταστημάτων των κυπριακών τραπεζών από ελληνικά πιστωτικά ιδρύματα.
Στη σύσκεψη, που ξεκίνησε μετά τις 9.30 το βράδυ και διήρκεσε έως τη 1 μετά τα μεσάνυχτα, συμμετείχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτός από τον Αντώνη Σαμαρά, οι πρόεδροι του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ, Ευάγγελος Βενιζέλος και Φώτης Κουβέλης, ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας, και ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, Γιώργος Προβόπουλος.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε ότι η Ελλάδα θα
απορροφούσε οπωσδήποτε τα υποκαταστήματα των κυπριακών τραπεζών σήμερα και αποφασίστηκε και η τηλεφωνική συνομιλία του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Κύπριο πρόεδρο, Νίκο Αναστασιάδη, προκειμένου να ολοκληρωθούν, το συντομότερο δυνατό, όλες οι διαδικασίες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ είχε ο πρωθυπουργός. Ο κ. Σαμαράς ενημέρωσε τον κ. Κουβέλη τόσο για το γεγονός ότι την προσεχή Τρίτη θα ανοίξουν κανονικά τα τραπεζικά κυπριακά υποκαταστήματα στην Ελλάδα, όσο και για τη συμφωνία εξαγοράς των κυπριακων καταστηματων από τις ελληνικές τράπεζες, που έδειξαν ενδιαφέρον.
Στον κ. Κουβέλη τηλεφώνησε επίσης και ο υπουργός Οικονομικών, ο οποίος τον ενημέρωσε για τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη του Eurogroup.
http://www.apospasma.gr/ArticleDetails/tabid/82/ArticleID/452339/Default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου