Συνέντευξη στα Παραπολιτικά που κυκλοφορούν εκτάκτως σήμερα, δίνει ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, προαναγγέλλοντας την αποχώρηση του
Συνέντευξη στα Παραπολιτικά που κυκλοφορούν εκτάκτως σήμερα, δίνει ο Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, προαναγγέλλοντας την αποχώρηση του με την ολοκλήρωση της παρούσας θητείας. "Πιστεύω πως όταν έχεις ολοκληρώσει αυτά που μπορείς να προσφέρεις, καλύτερα να φεύγεις με αξιοπρέπεια.
Για μένα ένας όμορφος κύκλος κλείνει", τονίζει ο Ανδρέας Παπαμιμίκος κάνοντας ένα μίνι απολογισμό στους "σταθμούς" αυτής της τριετίας όπως η συμβολή της ΟΝΝΕΔ στην
κατάργηση του Ασύλου, η Πρόταση Παιδείας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, η πρόταση για τη χαμηλή φορολόγηση και οι 40 προτάσεις για την επιχειρηματικότητα. Παράλληλα κάνει αναφορά στις πολύ καλές σχέσεις του με τον Αντώνη Σαμαρά αλλά και στο δέσιμο που έχει ο ίδιος ο πρωθυπουργός με τους ΟΝΝΕΔίτες.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/568272/A-Papamimikos-Enas-omorfos-kyklos-kleinei.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου