
ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ποτέ ο Γ. Παπανδρέου να εμφανιστεί σε αμφιθέατρο ελληνικού πανεπιστημίου και να δώσει διάλεξη για τη διαχείριση των οικονομικών κρίσεων σε κυβερνητικό επίπεδο
Ποιος; Αυτός που, ων πρωθυπουργός, μέσα στον απόλυτο πανικό του έψαχνε εναγωνίως
να βρει στο τηλέφωνο τον Σαμαρά για να τον σώσει
Μην τρελαθούμε κιόλας! Δεν επρόκειτο να το διανοηθεί, ούτε υπνώττων ούτε και ξυπνητός. Δεν θα προλάβαινε να μπει στην αίθουσα, ακόμη κι αν φρόντιζε η πρυτανεία, για λόγους αβροφροσύνης προς τον καλεσμένο, να συλλέξει όλα τα ζαρζαβατικά των πέριξ από νωρίς.
Κι όμως. Χάρη στην ευεργεσία της κ. Αγγελοπούλου βρέθηκε στο Χάρβαρντ να δίνει διαλέξεις σε φοιτητές και να τους ομιλεί για την ευρωπαϊκή οικονομία, για το έλλειμμα δημοκρατίας στις δομές της Ε. Ε. και για τις δράσεις που θα έπρεπε να αναληφθούν προκειμένου να ελεγχθούν οι εξελίξεις πριν πάρουν τον κατήφορο και χρειαστούν έκτακτα, δυσβάστακτα και κυρίως αλυσιτελή μέτρα.
ΑΛΛΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ότι στο Χάρβαρντ οι καλοί τρόποι της παράδοσης του Πανεπιστημίου δημιούργησαν ένα ασφαλές περιβάλλον για τον τέως του ΠΑΣΟΚ.
Όμως στο Κολούμπια της Νέας Υόρκης, όπου κλήθηκε να δώσει διάλεξη με το ίδιο περιεχόμενο, βρέθηκε Ελληνας φοιτητής που είπε εκείνα τα οποία θα ελεγε οποιοσδήποτε από εμάς που θα είχε ανάλογη ευκαιρία:
Δεν θεωρείτε έντιμο πριν περάσετε στο θέμα σας να ζητήσετε εσείς, ο απόγονος μιας δυναστείας, συγγνώμη που τα κάνατε θάλασσα στη διακυβέρνηση της Ελλάδας Δεν νιώθετε την ανάγκη να πείτε ένα "mea culpa" ... Του είπε και άλλα πολλά καταχειροκροτούμενος από το ακροατήριο, ώστε να αναγκαστεί να ψελλίσει ένα: Τα κάναμε όλοι μαντάρα .
Με το όλοι απέδειξε και το πολιτικό του διαμέτρημα, μοιράζοντας την ευθύνη και στους άλλους, κατά το γνωστό δόγμα ευθύνη που διαχέεται εν τελεί εξαφανίζεται .
Όχι ότι περιμένει κανείς από τον Γ. Παπανδρέου να αναλάβει ευθύνες τη στιγμή που τώρα ακόμη, μετά τα όσα έκανε, κάθεται πίσω από την πόρτα του ΠΑΣΟΚ καραδοκώντας να τον ανακαλέσουν ως σωτήρα ανεγκέφαλοι πραιτωριανοί και κηπουροί στο θρόνο του αποκόμματος που άφησε πίσω του.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ κι αν ήταν στη θέση του θα είχε πάει να κρυφτεί , να μη φαίνεται στον κόσμο, να ιδιωτεύσει ντροπιασμένος και κατησχυμμένος από το βάρος των επαίσχυντων χειρισμών του, που οδήγησαν την Ελλάδα στο έσχατο της ένδειας και της απαξίωσης.
Αλλά όταν ο ίδιος, τη στιγμή που βεβαίωνε δημόσια ότι υπάρχουν λεφτά , την ίδια ακριβώς στιγμή συζητούσε πίσω από την πλάτη μας με τον Στρος Καν πώς θα χώσει την Ελλάδα στα γρανάζια του ΔΝΤ, ανοίγοντας την κερκόπορτα για την Ευρώπη, για ποια εντιμότητα να συζητούμε τώρα Υπεροψίαν και μέθην έχει ο ΓΑΠ...
http://elpidablog.blogspot.gr/2013/02/blog-post_5746.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου