Αναγνώστες

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Party is oner.


Τα "τρωκτικά" του Δημοσίου στην φάκα.... απολύσεις επίορκων, πτυχία μαϊμού και επιδόματα, διορίστηκε με κλεμμένο απολυτήριο Λυκείου, Διευθύντρια με πλαστούς τίτλους σπουδών....και πάει λέγοντας !!....γραμματείς υπουργείων, δημοσιογράφους στον εισαγγελέα για το "πόθεν έσχες" !! Παράνομες μονιμοποιήσεις, πλαστές αναγνωρίσεις χρόνων προϋπηρεσίες, κλεψιές στις μισθοδοσίες, υπεξαιρέσεις χιλιάδων Ευρώ, αθωώσεις των κλεφτών από τα υπηρεσιακά συμβούλια!!! ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ που κατά σύμπτωση είναι...προοδευτικά!!!! "Οι Πυρήνες του Χρυσού" Ο "κόκκινος στρατός" του ΣΥΡΙΖΑ στις Σκουριές...!!! Άψογη η Αστυνομία μας, άμα θέλουν δουλεύουν και μάλιστα πολύ καλά. Ψάχνουν στα καφενεία το DNA των κουκουλοφόρων εμπρηστών, 100 ποτήρια μάζεψαν οι άνδρες της Αντιτρομοκρατικής. Ταυτοποιήθηκαν 3 δράστες Τι έκαναν 30 χρόνια ;; Έπρεπε να έρθει Αυτός για να μαζέψει ένα κράτος διαλυμένο, να μαζέψει θέματα που θα έπρεπε ΟΛΟΙ οι πριν, να είχαν μαζέψει από χρόνια ;; Κρίμα διότι έχουν θράσος και μιλάνε από πάνω αντί να βγάζουν τον σκασμό. Κράτα Αντώνη Σαμαρά, κράτα για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε σαν χώρα σαν Έθνος.


http://elpidablog.blogspot.gr/2013/02/party-is-oner.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: