Αναγνώστες

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

To οικογενειακό δείπνο του Μητσοτάκη μετά την παρουσίαση του βιβλίου


Πού εθεάθη την Τρίτη το βράδυ ο πρώην πρωθυπουργός Παρέα με τις δύο κόρες του, αλλά και στενούς του φίλους δείπνησε το βράδυ της περασμένης Τρίτης ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, ένα εικοσιτετράωρο μετά την εκδήλωση για την παροιυσίαση του βιβλίου του. Ο πρώην πρωθυπουργός, βρέθηκε στο in στέκι του Μπουρναζίου "base grill" και σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετος. Ωστόσο, αποχώρησε νωρίς από το τραπέζι,
μια και ήταν κουρασμένος από την προηγούμενη μέρα.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/559503/To-oikogneiako-deipno-toy-Mitsotaki-meta-tin-paroysiasi-toy-biblioy.aspx#sthash.73ALwhGa.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια: