Επίσημο γεύμα με τον πρωθυπουργό και καλεσμένους Κουβέλη και Βενιζέλο
Την Πέμπτη θα βρίσκεται στη χώρα μας ο πρόεδρος του eurogroup προκειμένου να έχει επαφές με την ελληνική κυβέρνηση. Στο γεύμα μάλιστα που θα παραθέσει προς τιμήν του ο
πρωθυπουργός έχουν
προσκληθεί και οι πρόεδροι του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ, σε μια κίνηση με έντονο συμβολισμό.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/595778/Tin-Pempti-stin-Athina-o-Ntaisemploym.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου