
Έντονη είναι η παρουσία του
δημοσιογραφικού χώρου στην νέα κυβέρνηση. Οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ φτάνουν
τους έξι στοιχείο μάλλον πρωτοφανές για την χώρα μας. Οι κ.κ. Μιχελάκης,
Παναγιωτόπουλος, Κεδίκογλου, Γκιουλέκας, Ανδριανός και Καψής
συνθέτουν
την δημοσιογραφική ομάδα δημιουργώντας έναν ισχυρό πόλο όντος της
κυβέρνησης.
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/607036/Kybernisi-dimosiogafon.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου