Αναγνώστες

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Στουρνάρας: Θα έχουμε χρήματα μέχρι τον Αύγουστο του 2014

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/kenoss.jpgΑν υπάρξει κενό θα το έχουμε μετά από ένα χρόνο … και τότε συζητάμε για κούρεμα, σημειώνει ο υπουργός Οικονομικών
 «Δεν αναμένω νέο "κούρεμα" στο ελληνικό χρέος μελλοντικά», δήλωσε στην τηλεόραση του Bloomberg ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, ενώ σχολιάζοντας πως «η Ελλάδα καλύπτεται πλήρως μέχρι τον Αύγουστο του 2014. Βρισκόμαστε σε συζητήσεις
με τους εταίρους για τυχόν χρηματοδοτικό κενό που θα προκύψει στη συνέχεια».
Ο υπουργός Οικονομικών ξεκαθάρισε, παράλληλα, πως «δεν υπάρχει "Plan B", καθώς έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα συστατικά για λύση στο ελληνικό πρόβλημα».
«Οι γερμανικές εκλογές δεν αποτελούν δική μας έννοια», υπογράμμισε ο υπουργός Οικονομικών και σημείωσε πως «στόχος μας είναι η επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος το 2013».
Ο κ. Στουρνάρας, επίσης, είπε πως ο νέος στόχος του 2013 για τα έσοδα από τις αποκρατικοποιήσεις θα υλοποιηθεί και ότι η ελληνική κυβέρνηση στοχεύει στη βελτίωση της συλλογής των φόρων και στην ολοκλήρωση των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620424/Stoyrnaras-Tha-echoyme-chrimata-mechri-ton-Avgysto-toy-2014.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: