Αναγνώστες

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Ζέτα Μακρή: "Διάβασα ότι έκανα διακοπές! Ελπίζω να πέρασα καλά!"

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/zeta-makry.jpgΜε χιούμορ απάντησε η Ζέτα Μακρή, σε δημοσίευμα κυριάκατικης εφημερίδας, η οποία έγραφε ότι έκανε μία εβδομάδα διακοπές, παρέα με το γιο της. Η υφυπουργός διέψευσε το δημοσίευμα με
...εύσχημο και άκρως χιουμοριστικό τρόπο, γράφοντας στο twitter:
"Μόλις διάβασα,στον κυριακάτικο τύπο, ότι έκανα διακοπές μιας εβδομάδας με τον γιό μου. Ελπίζω να πέρασα καλά!"



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620379/Zeta-Makri-Diabasa-oti-ekana-diakopes-Elpizo-na-perasa-kala.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: