Ζέτα Μακρή: "Διάβασα ότι έκανα διακοπές! Ελπίζω να πέρασα καλά!"
Με χιούμορ απάντησε η Ζέτα Μακρή, σε δημοσίευμα κυριάκατικης
εφημερίδας, η οποία έγραφε ότι έκανε μία εβδομάδα διακοπές, παρέα με το
γιο της. Η υφυπουργός διέψευσε το δημοσίευμα με
...εύσχημο και άκρως
χιουμοριστικό τρόπο, γράφοντας στο twitter:
"Μόλις διάβασα,στον κυριακάτικο τύπο, ότι έκανα διακοπές μιας εβδομάδας με τον γιό μου. Ελπίζω να πέρασα καλά!"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου