Αναγνώστες

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Τι ζήτησε ο Αναστασιάδης από το Σαμαρά εν όψει της συνάντησής του με τον Ομπάμα


http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/anastaSam09.jpgΟ Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας είχε μακρά τηλεφωνική συνομιλία με τον Έλληνα Πρωθυπουργό 

 Μακρά τηλεφωνική συνομιλία είχαν σήμερα ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας και ο Έλληνας πρωθυπουργός, ενόψει
τηςσυνάντησης του Αντώνη Σαμαρά με τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών Μπαράκ Ομπάμα.
Σύμφωνα με τον Κύπριο κυβερνητικό εκπρόσωπο, Χρίστο Στυλιανίδη, οι Νίκος Αναστασιάδης και Αντώνης Σαμαράς συζήτησαν σειρά θεμάτων «με αιχμή του δόρατος το κυπριακό πρόβλημα για το οποίο έγινε εκτενής και εις βάθος συζήτηση». Ο κ. Σαμαράς ανέλαβε, όπως ανέφερε ο κ. Στυλιανίδης, να μεταφέρει στον Αμερικανό Πρόεδρο θέσεις και απόψεις του Προέδρου Αναστασιάδη, ενόψει και των διεργασιών που δρομολογούνται για το κυπριακό πρόβλημα στο προσεχές σύντομο μέλλον.
Ο Πρόεδρος Ν. Αναστασιάδης υπέδειξε ιδιαίτερα τη σημασία της πρότασης για την Αμμόχωστο, η οποία θα δώσει την αναγκαία ώθηση για την επιτυχία των προσπαθειών επίλυσης του Κυπριακού, κατέληξε η δήλωση του Κύπριου εκπροσώπου.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620438/Ti-zitise-o-Anastasiadis-apo-to-Samara-en-opsei-tis-synantisis-toy-me-ton-Ompama.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: