«Αν δε γίνουν οι απολύσεις, αν δεν προχωρήσουν η κινητικότητα και η διαθεσιμότητα στους χρόνους που έχουν συμφωνηθεί, δεν πρόκειται ούτε καν να πάρουμε τις επόμενες δόσεις» τονίζει ο Γιάννης Στουρνάρας σε συνέντευξή του στη Real News. .
Ωστόσο, ο υπουργός Οικονομικών επιχειρεί να καθησυχάσει τους δημοσίους υπαλλήλους,, λέγοντας πως κινητικότητα δεν σημάνει
αυτομάτως και απομακρύνσεις από το Δημόσιο. «Οι απολύσεις δεν γίνονται ούτε για δημοσιονομικό όφελος ούτε για μείωση των υπαλλήλων του Δημοσίου, αλλά για την αναβάθμιση του δημόσιου τομέα» επισημαίνει, προσθέτοντας ότι ισχύει πλήρως η δέσμευση πως μετά τις 15.000 απολύσεις θα πραγματοποιηθούν 15.000 προσλήψεις. «Ο Κυριάκος (σ.σ. Μητσοτάκης) έχει αναλάβει να προγραμματίσει πού θα γίνουν οι προσλήψεις», υπογραμμίζει.
Επιπλέον, σημειώνει πως η σταθερότητα του πολιτικού σκηνικού είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την έξοδο της χώρας από την κρίση, «Δεν συζητώ καν να μην εξαντληθεί η τετραετία», σημειώνει , ενώ σχολιάζοντας εμμέσως πλην σαφώς το τελεσίγραφο Μπαλτάκου στους βουλευτές, λέει με νόημα: «Δεν ξέρω αν θα πάμε σε εκλογές για την καταψήφιση ενός νομοσχεδίου».  Προσθέτει, δε, πως η εκλογολογία δεν προέρχεται από το Μαξίμου αλλά από τις παρυφές της κυβέρνησης.
Ο υπουργός Οικονομικών αναφέρθηκε και στην περίφημη «κόπωση» των βουλευτών, διευκρινίζοντας ότι δεν απευθυνόταν στο κοινοβούλιο και δη στις ΚΟ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, αλλά στους δανειστές που πιέζουν για νέα μέτρα. «Το κοινοβούλιο στάθηκε όρθιο σε πολύ δυσκολότερες καταστάσεις. Τώρα που το φως στο τούνελ είναι ορατό η πλειοψηφία δε θα λυγίσει» δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών.
O ίδιος, ξεκαθαρίζει εκ νέου ότι δεν έχει πολιτικές φιλοδοξίες και πως ανέλαβε τον συγκεκριμένο ρόλο γιατί είχε καθήκον απέναντι στην πατρίδα. «Εγώ σήμερα είμαι, αύριο δεν είμαι» αναφέρει χαρακτηριστικά.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620353/Poioys-ennoyse-o-Stoyrnaras-otan-miloyse-ga-koposi.aspx