Αναγνώστες

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Οργή Γεωργιάδη για τα φακελάκια

http://www.parapolitika.gr/Portals/0/AuthorsImages/2013/8/adonN901.jpgΠαρέμβαση του υπουργού Υγείας για επίσπευση των διαδικασιών στην υπόθεση νέου περιστατικού με γιατρό που συνελήφθη
 Την παρέμβαση του Υπουργού Υγείας 'Αδωνι Γεωργιάδη προκάλεσε η σύλληψη του ορθοπεδικού του ΚΑΤ για το φακελάκι των 300 ευρώ από ασθενή που επρόκειτο να χειρουργηθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ.Γεωργιάδης έχει ζητήσει την
επίσπευση των διαδικασιών για την έκδοση του πορίσματος για τον γιατρό που αναμένεται να το έχει στα χέρια του εντός 10ημέρου.



http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620455/Org-Gorgadi-ga-ta-fakelakia.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια: