Την παρέμβαση του Υπουργού Υγείας 'Αδωνι Γεωργιάδη
προκάλεσε η σύλληψη του ορθοπεδικού του ΚΑΤ για το φακελάκι των 300 ευρώ
από ασθενή που επρόκειτο να χειρουργηθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες ο
κ.Γεωργιάδης έχει ζητήσει την
επίσπευση των διαδικασιών για την έκδοση
του πορίσματος για τον γιατρό που αναμένεται να το έχει στα χέρια του
εντός 10ημέρου.http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/620455/Org-Gorgadi-ga-ta-fakelakia.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου